loading...
صفحه شخصی بهزادجباری
بهزادجباری بازدید : 4 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
برایِ بارِ هزارم می خوانم :
 آقای مسافر! قادرم شما را با چهارده شاخه گل سرخ ،
یک جلد دیوانِ حافظ و به عددِ سالِ تولدتان ، بوسه ؛
 به ماندن دعوت كنم ؟ آیا قادرم ؟ !!






تسبیح نيستم اما

نفسم را به شماره انداخته است

شوق دستهای تو…



لحظـــهـــ هــايم مـــال تــو ..

بـه قيمتـــِ صـِـفر " تومــَن"

هَمین کــِ

"تـــو" کِنـــار "مــَـن" باشی

ثروتمــندترين انسانـَم ..



من از تو

سبز می شوم

و تو از من !

به هم که گره بخوريـــــم

بختمان باز می شود و

خوشبختی قسمتمان ...



نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت

لجم هم که بگيرد از دستت

دفترچه ی خاطراتم

پر از فحش های عاشقانه ميشود!!!...



برایِ بارِ هزارم می خوانم :

آقای مسافر! قادرم شما را با چهارده شاخه گل سرخ ،

يک جلد ديوانِ حافظ و به عددِ سالِ تولدتان ، بوسه ؛

به ماندن دعوت كنم ؟ آيا قادرم ؟ !!



اين چهارصد و هفتاد و پنجمين کتابی ست

که می خوانم تا شايد

..

کسی ،جايی ، ـ

چیزی از معمای نهفته در نگاهت

گفته باشد ! ـ



نگــرانت هستـــم عشــق من

ايـن ديگـــر دست خــودم نيست !

فصــل شيرينـــي لحظــه هاست اما،

...

من همچنــان

تابستــان که مي شــود ...

دلــم شــــور مي زند !!!



به همديگر مي رسيم


حتي اگر


ديوار چين بين دست هايمان باشد ...


کجي از خاطرات برج پيزا محو خواهد شد،


هر کجا که


داربست هايمان باشد !!!




امروز صبح وقتي از خواب برخواستم ...

فرشته ي سمت چپـم سرگرم ِ نوشتن بود !


نميـدانم در خوابهــايم چه ميگذرد که فرشته ي سمت ِ راست سال هـاست


که چيزي براي نوشتن ندارد !!!


+ طبيعي ايست اين همه روياي ِ تــو در خواب ... هر شب ... !




همين که سرت را روي شانه ام مي گذاري

و به خواب مي روي


آرامش آوار مي شود روي دلم يکهو

لحظه هاي روشن با تو بودن

کاش تمام نشود



نوبت به عاشقانه ها که مي رسد

واژه ها براي رسيدن به تــــو

از هم پيشي مي گيرند.......



نامتــــ را كــــه مي شنومـ

درستــــ مثل آنروزهـــــا

بنــد دلـــمـ

يكجـــا پــــاره ميشود

و شــرمـ استــــ

كـــه مي نشيند

روي گــــونــه هاي

مـن ِ هميشه عــاشق ِ تــ ــو



هميـن که سرت را روی شانه ام می گذاری


و به خواب می روی


آرامش آوار می شود روی دلم يکهو


لحظه های روشن با تو بودن


کاش تمام نشود




خيلي دوستت دارم اما نمي دونم "خيلي "رو چه جوري بنويسم


که خيلــــــــــــــــــــــ ـــــــــي خونده بشه ؟!!!؟؟؟

حلقه ي دستانمان را دوست دارم

وقتي دست ات توي دست من است

و

دل توي دلم نيست ... !



انقدر " دوست دارم " که نگران خودمم ... !


اشتياقی که به ديدار تو دارد دل من

دل من داند و من دانم و تنها دل من




پنجره را باز ميکنم


احساس قشنگ ِ " تو " می آید


می نشيند


بر پرده


بر ديوار...


من


گيج ِ ايـن همه " تو "


مست ِ مست


کنار می آيـم با خودم


و


با احساس ِ قشنگی که " تـــو " يی


زندگی می کنم
__________________

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 217
  • کدهای اختصاصی